SORU
Psikolojik sebeplerden dolayı bıraktığım spor hayatıma kür ile başlamak hata mı olur?
Merhabalar,
İlk defa steroid kullanacağım ve bir kür planlamaya çalışıyorum, yaklaşık 2 senelik bir fitness geçmişim vardı fakat 9 ay önce psikolojik sebeplerden dolayı bırakmıştım ve son 2 aydır tekrar başladım. Yaklaşık 1 ay içinde planlayıp, küre başlamayı düşünüyorum. Öğünlerim ölçülü ve temiz bir şekilde besleniyorum, amacım biraz büyük gözüküp yağ oranımı azaltmak.
KİŞİSEL BİLGİLERİM:
- Yaş: 19
- Kilo: 76.4
- Yağ Oranım: %16.3
- Sizce başlamam mantıklı olurmu yoksa saçmamı olur?
- Başlarsam nasıl bir kür planlaması yapmalıyım?
- Önericeğiniz kür planlamasındaki görebileceğim yan etkiler nelerdir?
- Steroid mi yoksa peptid mi önerirsiniz?
